"If you put your mind to it, you can accomplish anything". ~GACKT

Ostatnio najpopularniejsze posty:

Piknik, 1996, Japonia

Film jak haiku. Pozostawia podobne wrażenie, trudne do wyrażenia zwykłymi słowami. Troje pacjentów szpitala dla psychicznie chorych wchodzi na mur ogradzający teren ośrodka. Gdy jeden z nich dostaje Biblię, wyruszają w miasto... idąc tylko i wyłącznie po murach, ogrodzeniach, gzymsach i parapetach, nie zstępując na ziemię...


tytuł oryginalny: Pikunikku, PiCNiC (ピクニック)
tytuł angielski: Picnic
reżyseria: Shunji Iwai
muzyka: Remedios
zdjęcia: Noboru Shinoda
montaż: Shunji Iwai, Toshihiko Kojima
występują: Tadanobu Asano (jako Tsumuji), Keiichi Suzuki (jako pastor), Koichi Hashizume (jako Satoru), Chara (Miwa Watabiki) (jako Coco)


Film z początków kariery Tadanobu Asano, obecnie jednego z najbardziej znanych i cenionych japońskich aktorów. Na planie zdjęciowym, w 1994 (ponieważ film czekał dwa lata na premierę) Tadanobu poznał swoją przyszłą żonę, Charę, piosenkarkę. Jak Chara śpiewa, można posłuchać i zobaczyć tutaj.

Fragment filmu:

Źródła: Wikipedia

Moja ocena: 2,5 - trochę mnie nudził, ale obejrzałam do końca, bo pomyślałam, że to nie jest zły film :-]

2 komentarze:

  1. Widzę że 5stopniowa skala okazała się za mała:) Dobrze, że są jeszcze połówki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, wygląda na to, że skala będzie się rozbudowywać, w zależności od tego, jakie wrażenie na mnie będzie robił film :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń