"If you put your mind to it, you can accomplish anything". ~GACKT

Ostatnio najpopularniejsze posty:

Death Note: Notatnik śmierci, 2006, Japonia, USA

By doprowadzić do śmierci danej osoby, podczas wpisywania imienia i nazwiska należy dokładnie ujrzeć w myślach jej twarz...


tytuł oryginalny: Desu nōto (デスノート)
reżyseria: Shusuke Kaneko
scenariusz: Tetsuya Ōishi, na podstawie mangi autorstwa Tsugumi Ōby, ilustrowanej przez Takeshiego Obatę
muzyka: Kenji Kawai
zdjęcia: Hiroshi Takase
występują: Tatsuya Fujiwara (jako Light Yagami), Ken'ichi Matsuyama (jako L), Takeshi Kaga, Sota Aoyama, Yu Kashii, Erika Toda (jako Misa Amane), Shigeki Hosokawa, Asaka Seto (jako Naomi Misora), Shunji Fujimura (jako Watari), Shido Nakamura (głos Ryuk)
produkcja: Toyoharu Fukuda, Seiji Okuda

 Ken'ichi Matsuyama jako L.
Nie można zatem jednym wpisem zabić wszystkich osób o takich samych imionach i nazwiskach...


Po wpisaniu imienia i nazwiska w ciągu 40 sekund czasu ludzkiego należy podać oczekiwaną przyczynę śmierci...



Moja ocena: 2 - nie podobał mi się :-| Ale Ken'ichi Matsuyama jako L był OK :-) dodatkowo ja wcześniej przeczytałam mangę, tak więc w tym filmie nic nie było dla mnie zaskakującego, a manga "Death Note" jest rewelacyjna, polecam :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz