"If you put your mind to it, you can accomplish anything". ~GACKT

Ostatnio najpopularniejsze posty:

Tabu, 1999, Francja, Japonia, Wielka Brytania

Druga połowa XIX wieku, do siedziby wojowników, gdzie panują surowe tradycyjne zasady epoki Edo, przyjęty zostaje nowy uczeń: bardzo młody długowłosy mężczyzna o dziewczęcej urodzie. Świadomy wrażenia, jakie wywiera na kolegach i przełożonych, Kano jest wyjątkowo opanowany i zaskakująco oswojony z widokiem krwi. Jego obecność w krótkim czasie zaburza panujący do tej pory spokój wśród wojowników, szczególnie, że zaczynają ginąć ludzie...


tytuł oryginalny: Gohatto
reżyseria: Nagisa Oshima
scenariusz: Nagisa Oshima, na podstawie opowiadania Ryotaro Shiby "Maegami No Sozaburo", "Sanjogawara Ranjin from Shinsengumi Keppuroku"
muzyka: Ryuichi Sakamoto
zdjęcia: Toyomichi Kurita
scenografia: Shoichi Yasuda, Yoshinobu Nishioka
kostiumy: Emi Wada
występują: Takeshi Kitano, Ryuhei Matsuda (jako Kano), Shinji Takeda, Tadanobu Asano (jako Tashiro)

 Tadanobu Asano i Ryuhei Matsuda.

 Źródła: info1, info2, Filmweb

Moja ocena: 1 - beznadzieja :-/
Ale spotkałam się z wieloma dobrymi recenzjami. Mi nie podobała się gra aktorów, była dla mnie nieprzekonująca. dodatkowo trudno mi było zrozumieć, o co w tym filmie chodzi.

5 komentarzy:

  1. hmm oceniony, że beznadziejny :) to muszę go obejrzeć koniecznie, koniecznie :) z resztą już mam tyle filmów do obejrzenia, że nie wiem kiedy to zrobić :(
    P.S. Piękne kwieciste tło Miriel :D

    OdpowiedzUsuń
  2. He,he, Nathalienn, no jak ten film Ci się spodoba, to będzie oznaczało, że się naprawdę wesoło układa z naszymi filmowymi gustami. Ale ja naprawdę uważam ten film za beznadziejny ;-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. hahaha :D no a nóż widelec okaże się, że będę uważała ten film za beznadziejnie beznadziejny ;) Obejrzę chętnie żeby przekonać się co w nim jest takiego, że Ci się nie podoba :) I tytuł mnie zaciekawił.

    Ściskam majowo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. He,he, no ale oglądasz na własną odpowiedzialność ;-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. tak! na własną odpowiedzialność :D najwyżej po 10 min (czy mniej) stwierdzę, że nie dam rady obejrzeć i wyłączę :)

    OdpowiedzUsuń